جنون جاوید

باده بی باده منم ;جام توئی تو

Thursday, July 23, 2009

جنین جاوید


احساس می کنم
یک جذبه سنگینی
مرا به سوی تو
که نه
به درون تو می کشد
...
نمی دانم در آنجا چه غلغله ای بر پا هست
چشمهایت را می گویم
؟
اما نه
انگار
منشا اصلی همان بطن نگاهت است
آری همان باطن مواج و خروشانت
که مرا در کام اشتیاق نگاههای خلسه بر انگیزت
فرو می بلعد
مرا که بیخود و مدهوشم می کنی
...
اوایل
که در گوشه چشمانت
به ناسوت و ملکوت می اندیشیدم
حسرت پروازبا بالهای مژگانت
آسمانی ام می ساخت
اما
حالا که درون نگاهت رخنه کرده ام
دیگر میل پرواز ندارم
آخرهمه ناسوتیان را
اینجا
همینجا
درون چشمهای زیبای تو
در رقص و سماع می بینم
پس دیگر چه حاجت پرواز
...
مدتی است
که در بطن وجودت جا گرفته ام
و بخشی از روح تو را
اشغال کرده ام
دقیقا حد وحدود و ابعاد این بخش را نمی دانم
فقط اینقدر می دانم
که
تا تو هستی
و
زیبائیهای نگاه نغز و پر معنایت
من نیز
فانی در آن خلسه ناکی نگاهت خواهم بود
...
اما نه
الان خیلی زوده
آخه من دوست دارم حالا حالاها با تو
در ثنویتی مالامال از جذب و انجذاب
به معاشقه بپردازم
...
پس خوشتر آن باشد که
فعلا
بخشی از وجود تو باقی بمانم
همانند جنینی
که در بطن مادرش
دنیائی به عظمت و وسعت عشق را
در انحصار کامل خود بیخودش
به تملک دارد
...
وه که چه زیبا و شور انگیزاست
از تو بودن
در تو بودن
و در عین این وحدت عاشقانه
با تو بودن
...
آری منهم
همانند جنینی
از جنس همان عشقی که در چشمانت موج می زند
درون خودت
به حیاتی پر از شور و نشاط نائل آمده ام
و هر لحظه که می گذرد
بیشتر و بیشتر در تو رشد می کنم
و فضاهای وجودیت را بیشتر تسخیر می کنم
...
شاید
آن لحظاتی را که
نگاههای مستانه مان با آن شوق و حرارت وصف نا پذیر
برای لحظه ای
به هم پیوند می خوردند
و در هم می لولیدند
انتظار انعقاد چنین جنین جاویدی را درون خود نداشتی
...
آری
اینچنین بود که من در تو منعقد شدم
و تو
مرا
به حمل نشسته ای
...
.

5 Comments:

  • At Thursday, July 23, 2009 5:00:00 PM , Anonymous ziba said...

    cheghadr ghashang o delneshin minevisid shoma, kash mishod begid chejuri adam mitune injuri mesle shoma aroom o por energy bashe?
    rasty emkane tamas ba shoma hast? rastesh soalaty daram ke mikham az shoma beporsam.
    bazam behetun tabrik migam bekhatere matalebe ghashangetun.

     
  • At Thursday, July 23, 2009 9:42:00 PM , Blogger negahe mast said...

    سلام
    ممنون از لطفتون
    از قسمت پروفایل همین وبلاگ می تونید برام ایمیل بفرستید
    با اینحال مجددا براتون می نویسم
    EMAIL & MESSENGER ID:
    jonoon_e_javid@yahoo.com

     
  • At Sunday, July 26, 2009 7:25:00 AM , Anonymous مهرانه said...

    کاش کمی ساده تر و صریح تر می نوشتید
    راستی شما برای مطالبی که می نویسید مخاطب خاصی دارید یا صرفا متنهاتون ادبیه و انتزاعیات ذهن خودتونه؟
    من که فکر نمی کنم تو این دوره زمونه کسی لیاقت داشته باشه مخاطب چنین عشق لطیفی باشه
    مخصوصا این خاله زنک های بزک کرده امروزی که از عشق چیزی نمی فهمن جز
    ...

     
  • At Tuesday, July 28, 2009 10:23:00 PM , Anonymous نازنین said...

    منکه حاضرم هیچچی نداشته باشم ولی حتی برای یک روزهم که باشه چنین عشق رویایی و سوزانی رو تجربه کنم
    واقعا میارزه
    واقعا

     
  • At Wednesday, September 09, 2009 12:38:00 PM , Anonymous الهام said...

    جنون جاوید! متنتون قابل تامل بود. این نوشته شما رو خیلی دوست دارم. موفق باشید

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home